fitness
דף ראשי » בריא וטעים » שיבולת שועל

שיבולת שועל

שיבולת שועל הינו דגן נפוץ מאוד, במיוחד באירופה, נחשב למזון בריא ומזין, בעל ערך קלורי נמוך וערך תזונתי גבוה- בדיוק מה שאנחנו מחפשים באוכל!!!

שיבולת השועל מכילה כמות גדולה של ויטמינים, חלבונים חיוניים וסיבים תזונתיים. הסיבים התזונתיים התורמים להורדת שומנים בדם, שיפור תפקוד מערכת העיכול, מקנה תחושת שובע לאורך זמן, מורידה את האינדקס הגליקמי (כלומר שאכילת שיבולת שועל מעלה את רמת הסוכר בדם בצורה מתונה ולא בצורה חדה).

40 קלוריות ב-100 גרם.

אני ממליצה על שילובה במזונות כגון: מרקים, פשטידות, קציצות, יוגורטים, או לחילופין הכנתה כדייסה.

הערה: חשוב לשים לב שאנו משתמשים בשיבולת שועל מלאה ולא במעובדת, שמאבדת מערכה התזונתי.

דייסת שיבולת שועל:

מצרכים:

4 כפות שיבולת שועל מלאה

כוס מים/חלב אורז/חלב שקדים/חלב סויה שאינו ממותק

אופן ההכנה:

מבשלים את שיבולת השועל עם הנוזלים על הגז ותוך כדי מערבבים, עד שרואים שהופך לדייסה סמיכה. כמובן שכמות הנוזלים תלויה ברמת הסמיכות שאתם אוהבים.

ניתן להוסיף לאחר הבישול: כפית דבש/סילאן/סירופ אגבה, כפית קינמון, כפית פשתן טחון ולשדרג עם אגוזים ושקדים מולבנים.

 

 חזרה לבריא וטעים

ליצירת קשר

 

הרשמה לעדכונים

לקבלת עדכונים, אנא השאירו מייל: